Umów się na wizytę stacjonarną w Warszawie

Regulamin

REGULAMIN SERWISU ZIELONYTEMAT.PL

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zagadnienia związane z funkcjonowaniem serwisu zielonytemat.pl należącego do spółki PT TECHNOLOGY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawa (00-105) przy ul. Twardej 18, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001013875, posiadająca NIP: 5252939676, REGON: 524214110, o kapitale zakładowym w wysokości: 10 000 zł.
  2. Spółka PT TECHNOLOGY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie jest wpisana do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego pod numerem 000000260014.
  3. Regulamin jest dostępny w sposób nieprzerwany na stronie Serwisu w sposób umożliwiający jego pobranie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Korzystanie z Serwisu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, dostępu do przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz niezbędne pliki cookies, a także do poczty elektronicznej. Ponadto do skorzystania z usług wymagane jest ukończenie procesu składania zamówienia podczas którego konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  5. W celu zawarcia umowy Pacjent musi wypełnić formularz medyczny, wybrać termin konsultacji stacjonarnej, uzupełnić niezbędne dane, zaakceptować obowiązkowe zgody, a następnie zakończyć zamówienie usługi poprzez kliknięcie przycisku  „Zamawiam i płacę” i dokonanie zapłaty.
  6. Usługodawca w zakresie dopuszczalnym przez prawo nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, które mogą być spowodowane brakiem kompatybilności Serwisu z urządzeniami, z których korzysta użytkownik, siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub usterkami technicznymi po stronie dostawców określonych usług.

§ 2 DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
  2. Strona Internetowa, Serwis – serwis zielonytemat.pl.
  3. Usługodawca – PT TECHNOLOGY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawa (00-105) przy ul. Twardej 18, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001013875, posiadająca NIP: 5252939676, REGON: 524214110, o kapitale zakładowym w wysokości: 10 000 zł.
  4. Placówka Usługodawcy – placówka mieszcząca się na ul. Kłopot 2 w Warszawie (01-066), w której odbywają się stacjonarne Konsultacje medyczne realizowane przez Usługodawcę.
  5. Konsultacje medyczne (zdrowotne) – świadczenia zdrowotne realizowane przez lekarzy PT Technology sp. z o.o. lub podmiot leczniczy współpracujący z PT TECHNOLOGY Sp. z o.o. na rzecz Pacjenta, w Placówce Usługodawcy.
  6. Pacjent – osoba fizyczna, która korzysta z Konsultacji medycznych.
  7. Formularz – formularz rejestracji Konsultacji lekarskiej, znajdujący się na Stronie Internetowej, umożliwiający realizację Konsultacji medycznych (zdrowotnego).
  8. Cennik – cennik usług dostępny w Serwisie pod adresem https://zielonytemat.pl/cennik/.
  9. Dane Osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej w rozumieniu Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  10. Polityka Prywatności – polityka prywatności Serwisu Internetowego dostępna TUTAJ.
  11. Regulamin organizacyjny podmiotu wykonującego działalność leczniczą – regulamin organizacyjny dostępny TUTAJ.

§ 3 RODZAJE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH, MIEJSCE I PRZEBIEG ŚWIADCZONYCH USŁUG

  1. Usługodawca prowadzi działalność leczniczą w postaci przeprowadzania stacjonarnych konsultacji medycznych odbywających się w Placówce Usługodawcy.
  2. Zadaniem Usługodawcy jest udzielanie świadczeń zdrowotnych, edukacja pacjentów oraz promowanie zdrowia.
  3. Usługodawca jest Podmiotem Leczniczym zgodnie z treścią art. 4 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
  4. Przedmiotem działalności jest oferowanie odpłatnych usług w zakresie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych, rozumianych jako świadczenia podstawowej opieki zdrowotnej oraz ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Są one udzielane stacjonarnie w Placówce Usługodawcy.
  5. Dane kontaktowe Usługodawcy:

a) adres e-mail: kontakt@zielonytemat.pl

b) numer telefonu: +48 691 165 254 (dostępny w dni powszednie w godzinach 11:00-15:00)

c) ul. Kłopot 2, 01-066 Warszawa.

  1. Miejscem udzielania Konsultacji medycznej za każdym razem jest Placówka Usługodawcy.
  2. Świadczenia zdrowotne udzielane są przez lekarzy, którzy wykonują zawód medyczny lub też przez inny Podmiot Leczniczy, na podstawie umowy z zawartej z Usługodawcą.
  3. Usługodawca współpracuje z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w celu zapewnienia prawidłowości oraz ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych.

§ 4 UMÓWIENIE KONSULTACJI I ZAWARCIE UMOWY O KONSULTACJĘ MEDYCZNĄ

  1. Umówienie Konsultacji medycznej i zawarcie umowy o świadczenie usługi świadczenia zdrowotnego odbywa się poprzez:
    1. wypełnienie formularza medycznego i wybór terminu konsultacji,
    2. zapoznanie się i akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego, zaakceptowanie pozostałych zgód,
    3. uzupełnienie danych osobowych;
    4. wniesienie opłaty za konsultację medyczną w wysokości określonej w Cenniku.
  2. Umówić Konsultację medyczną mogą zarówno Pacjenci zarejestrowani jaki i Pacjenci niezarejestrowani.
  3. Umówienie Konsultacji medycznej w imieniu Pacjenta niepełnoletniego dokonać może wyłącznie przedstawiciel ustawowy.
  4. Cennik opłat brutto za Konsultacje medyczne realizowane przez Usługodawcę znajduje się w serwisie zielonytemat.pl, w zakładce „Cennik”.
  5. Pacjent jest wyłącznie odpowiedzialny za prawidłowość i zgodność z prawdą podanych informacji i danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z podania przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego nieprawdziwych lub nierzetelnych danych w Formularzu.
  6. Na podstawie formularza medycznego, o którym mowa § 4 ust. 1 pkt a. osoba wykonująca zawód medyczny podejmuje decyzję co do przeprowadzenia bądź też odmowy przeprowadzenia Konsultacji medycznej.
  7. W przypadku pozytywnej kwalifikacji medycznej i zgody na przeprowadzenie Konsultacji medycznej, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie w trakcie rezerwacji adres e-mail lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość e-mail lub SMS z potwierdzeniem daty i godziny Konsultacji.
  8. W przypadku odmowy przeprowadzenia Konsultacji medycznej, Pacjent otrzymuje na podany przez siebie w trakcie rezerwacji adres e-mail lub numer telefonu – odpowiednio wiadomość e-mail lub SMS z informacją o odmowie przeprowadzenia Konsultacji medycznej. Usługodawca niezwłocznie zwraca Pacjentowi opłatę za konsultację za pośrednictwem takiego samego środka płatności, jakim została dokonana płatność.
  9. Brak niezwłocznego opłacenia Konsultacji medycznej upoważnia Usługodawcę do udostępnienia jej terminu innym Pacjentom.
  10. Usługodawca oferuje następujące metody płatności:
      1. system płatności elektronicznych PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, operator serwisu payu.pl, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495. Dostępne sposoby płatności podane są na stronie internetowej: poland.payu.com/rozwiazania-platnicze.
      2. płatność BLIK;
      3. płatność kartą płatniczą Visa bądź MasterCard.

§ 5 PRZEBIEG STACJONARNEJ KONSULTACJI MEDYCZNEJ

  1. Pacjent powinien stawić się w placówce stacjonarnej Usługodawcy przy ul. Kłopot 2 w Warszawie (01-066) przynajmniej na 10 minut przed planowanym terminem Konsultacji medycznej. W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut w stosunku do umówionego terminu Konsultacji medycznej, wizyta może zostać odwołana lub przełożona na inny termin.
  2. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie lekarza do 90 minut.
  3. Pacjent zobowiązany jest do przestrzegania zasad higieny, w tym dezynfekcji rąk przed wejściem do placówki.
  4. W przypadku występowania objawów infekcji, pacjent ma obowiązek poinformowania o tym Usługodawcy przed wizytą.
  5. Pacjent zobowiązany jest do posiadania aktualnej dokumentacji medycznej, listy przyjmowanych leków oraz wyników badań, jeśli są wymagane. W przypadku wizyt wymagających specjalnego przygotowania (np. badania diagnostyczne), pacjent zobowiązany jest przestrzegać wskazówek otrzymanych przy rejestracji.
  6. Konsultacja medyczna rozpoczyna się od potwierdzenia tożsamości Pacjenta przez lekarza lub pracownika Usługodawcy. W toku potwierdzania tożsamości oraz w toku Konsultacji medycznej Pacjent zobowiązany jest do podawania wyłącznie prawdziwych informacji i danych.
  7. Konsultacja medyczna może potrwać około piętnastu minut lub dłużej, w zależności od jej przebiegu.
  8. W przypadku nieodpowiedniego zachowania Pacjenta, polegającego w szczególności na wulgarnym zachowaniu, pracownik Usługodawcy lub lekarz może zdecydować o szybszym zakończeniu Konsultacji.
  9. Podczas konsultacji medycznej lekarz w szczególności udziela Pacjentowi porad medycznych, obejmujących m.in. interpretację wyników badań oraz ustalenie przebiegu leczenia. Dokumentacja medyczna jest prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pacjent wyraża zgodę, by przebieg Konsultacji został zawarty w dokumentacji medycznej.
  10. Na zakończenie Konsultacji medycznej lekarz podsumowuje wizytę upewniając się, że przekazał Pacjentowi w sposób zrozumiały wszystkie istotne informacje.

§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ODWOŁANIE KONSULTACJI

            1. Pacjentowi przysługuje, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, prawo do odstąpienia od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
            2. Pacjent może odstąpić od umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone przykładowo za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@zielonytemat.pl.
            3. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Pacjenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Pacjentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Pacjent, chyba że Pacjent wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
            4. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umowy o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości. W przypadku wykonania Konsultacji medycznej przez Usługodawcę, Pacjent traci prawo do odstąpienia od umowy.
            5. Usługodawca, niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy określonego w ust. 1 powyżej, przyznaje Pacjentowi także prawo do odwołania Konsultacji medycznej w każdym czasie, ale nie później niż 2 godziny od godziny umówionej Konsultacji.
            6. Jeśli Pacjent nie zjawi się na konsultację w terminie, który wybiera podczas umawiania konsultacji, konsultację uznaje się jako odbytą i zwrot środków nie przysługuje.
            7. Pacjent może odwołać konsultację składając Usługodawcy oświadczenie o odwołaniu konsultacji. Oświadczenie może zostać złożone telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@zielonytemat.pl.
            8. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Pacjenta o odwołaniu konsultacji, zwraca Pacjentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Pacjent.
            9. W uzasadnionych przypadkach, jeżeli pacjent nie stawił się na Konsultacji oraz nie odstąpił od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia, a także nie odwołał jej w terminie wskazanym w ust. 5 powyżej, konsultacja zostaje uznana się za zrealizowaną i pacjentowi nie przysługuje zwrot środków. Za uzasadniony przypadek uznaje się w szczególności brak stawienia się pacjenta na Konsultację bez istotnego powodu.

§ 7 RECEPTA BĄDŹ E-RECEPTA NA PREPARATY ZAWIERAJĄCE ZIELE KONOPI INNYCH NIŻ WŁÓKNISTE ORAZ WYCIĄGI, NALEWKI FARMACEUTYCZNE, A TAKŻE WSZYSTKIE INNE WYCIĄGI Z KONOPI INNYCH NIŻ WŁÓKNISTE ALBO ŻYWICĘ KONOPI

            1. Pacjent może otrzymać e-receptę lub receptę na preparaty zawierające:
          1. ziele konopi innych niż włókniste oraz wyciągi, nalewki farmaceutyczne, a także wszystkie inne wyciągi z konopi innych niż włókniste

albo

          1. żywicę konopi

tylko i wyłącznie gdy spełnione są warunki, o których mowa § 7 ust. 2a rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2006 r. w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, prekursorów kategorii 1 i preparatów zawierających te środki lub substancje (Dz. U. z 2024 r. poz. 373) zmienionego Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 października 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, prekursorów kategorii 1 i preparatów zawierających te środki lub substancje (Dz. U. z 2024. Poz. 1600), tj. po:

      1. dokonaniu przez osobę wystawiającą receptę weryfikacji za pośrednictwem systemu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 2465), lub po zebraniu wywiadu od Pacjenta, że ilość i rodzaj produktów leczniczych przepisanych pacjentowi na receptach wystawionych i zrealizowanych są wystarczające do prawidłowego prowadzenia farmakoterapii, oraz
        1. osobistym zbadaniu Pacjenta przez osobę wystawiającą receptę na rzecz Pacjenta.

Wymogu osobistego zbadania pacjenta, nie stosuje się do lekarza udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej w ramach umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, z wyłączeniem umowy dotyczącej nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, jeżeli lekarze ci kontynuują leczenie danego Pacjenta.

  1. Konsultacja medyczna, na podstawie której wystawiana jest recepta, o której mowa w ust. 1 powyżej, realizowana zgodnie z wymogami wskazanymi w tym ustępie, odbywa się stacjonarnie, w Placówce Usługodawcy.

§ 8 WYSOKOŚĆ OPŁATY ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ USTALONEJ

  1. Podczas przeprowadzana Konsultacji medycznych, Usługodawca zbiera oraz prowadzi dokumentację medyczną Pacjentów. Dokumenty przechowywane są zgodnie z przepisami o ochronie i poufności danych.
  2. Sporządzona dokumentacja może zostać udostępniona przez Usługodawcą na wniosek Pacjenta, jego przedstawiciela ustawowego bądź osoby upoważnionej, a także innemu podmiotowi wykazującemu interes prawny oraz któremu obowiązujące przepisy prawa przyznają prawo do wglądu w dokumentację medyczną.
  3. Wysokość opłaty za udostępnianie dokumentacji jest następująca:

PO RAZ PIERWSZY W ŻĄDANYM ZAKRESIE

PO RAZ KOLEJNY W ŻĄDANYM ZAKRESIE

Kserokopia lub wydruk (1 strona)

0,00 zł

0,30 zł

Wyciąg lub odpis
(1 strona)

0,00 zł

10,00 zł

Środki komunikacji elektronicznej

0,00 zł

0,00 zł

Informatyczny nośnik danych

0,00 zł

2,00 zł

  1. W celu udostępnienia dokumentacji medycznej prosimy o kontakt na nasz adres e-mail kontakt@zielonytemat.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres PT Technology sp. z o.o., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.

§ 9 REKLAMACJE

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Konsultacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, niewykonania lub nienależytego wykonania usługi – Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: PT Technology sp. z o.o., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, w tym adres e-mail, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. Przekazanie danych osobowych jest niezbędne w celu właściwego przeprowadzenia procesu obsługi reklamacji.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  5. Pacjent zostanie poinformowany o sposobie rozpoznania reklamacji w formie wiadomości e-mail przesłanej na wskazany przez Pacjenta w reklamacji adres e-mail.

§ 10 UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH  – REJESTRACJA W SERWISIE, NEWSLETTER

  1. Pacjent może dokonać rejestracji w serwisie w celu polepszenia i ułatwienia korzystania ze świadczonych usług, która skutkuje założeniem indywidualnego konta, udostępnianego za pośrednictwem serwisu w Panelu Pacjenta.
  2. W trakcie rejestracji koniecznym jest podanie następujących danych osobowych:
          1. imię i nazwisko,
          2. PESEL (w przypadku nieposiadania numeru PESEL niezbędne jest podanie numeru paszportu i kraju wydania),
          3. data urodzenia,
          4. adres e-mail,
          5. numer telefonu,
          6. adres.
  3. Pacjent może skorzystać ze świadczonych przez Usługodawcę usług bez konieczności rejestracji w Serwisie.
  4. Pacjent zobowiązany jest do przestrzegania zasad poufności dotyczących swojego loginu i hasła do konta, tj. takiego działania, które ograniczy możliwość uzyskania danych dostępowych oraz korzystanie z serwisu przez osobę trzecią.
  5. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, iż podane dane osobowe są niezgodne z prawdą lub konto jest wykorzystywane przez inną niż Pacjent osobę, organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Serwisu do czasu wyjaśnienia wątpliwości.
  6. W przypadku podejrzenia, iż osoba trzecia pozyskała login i hasło do konta oraz posiada potencjalną możliwość korzystania z konta, Pacjent powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt pod adresem mailowym kontakt@zielonytemat.pl.
  7. Każdy Pacjent może założyć tylko jedno konto w Serwisie.
  8. Zabroniona jest rejestracja w Serwisie konta w imieniu innej osoby.
  9. Zapis na newsletter może być dokonany poprzez przesłanie wypełnionego formularza zapisu do newslettera lub zaznaczenie zgody w procesie umawiania wizyty. W przypadku skutecznego zapisu na newsletter, Usługodawca świadczy usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Pacjentowi wiadomości e-mail, które zawierają informacje o produktach, promocjach lub usługach Usługodawcy. Pacjent może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w przycisk służący rezygnacji zawarty w wiadomości e-mail lub przesyłając rezygnację na adres mailowy Usługodawcy.

§ 11 DANE OSOBOWE

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w Formularzu jest spółka PT TECHNOLOGY Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa (00-105) przy ul. Twarda 18, NIP: 5252939676 REGON: 524214110. Wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001013875. Kapitał zakładowy w wysokości: 10 000 zł, określana dalej jako „Administrator”. Informacji na temat przetwarzania danych osobowych udziela Administrator drogą mailową: kontakt@zielonytemat.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w związku z prowadzoną działalnością leczniczą w celu zapewnienia opieki zdrowotnej, prawidłowego funkcjonowania Placówki oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
    1. w zakresie danych osobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z którym przetwarzanie jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
    2. w zakresie danych osobowych o stanie zdrowia – na podstawie art. 9 ust. 2 lit h) RODO, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w celach profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do realizacji przez nas świadczeń zdrowotnych.
  2. Okres przechowywania danych osobowych – Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres określony w przepisach prawa, w szczególności przez okres wynikający z ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta dotyczący przechowywania dokumentacji medycznej.
  3. Odbiorcy danych osobowych
    • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym grupom odbiorców:
      1. osobom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów do udzielania świadczeń zdrowotnych;
      2. dostawcom usług dla Administratora, którzy zapewniają niezbędne rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, aby umożliwić udzielenie i zamawianie świadczeń zdrowotnych (np. podmiotom zapewniającym serwis systemów IT i oprogramowania);
      3. podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa

6. Prawo do wniesienia skargi

    • W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

7. Źródło pochodzenia danych

    • Dane osobowe pobierane są przez Administratora z przesłanego Formularza.

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie prawa do Serwisu oraz oferowanych usług, w tym prawa własności intelektualnej, majątkowe i osobiste prawa autorskie należą do Usługodawcy. Bez zgody Usługodawcy, nie jest możliwe m.in. powielanie, przerabianie treści oferowanych przez Usługodawcę.
  2. Zamieszczanie w Serwisie treści bezprawnych jest zabronione.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z istotnych przyczyn, takich jak np. zmiana przepisów prawa. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmieniania cen usług oraz promocji bez uszczerbku dla umów zawartych przed tymi zmianami.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Żadne z postanowień Regulaminu nie służy ograniczeniu praw konsumenta i Pacjenta, gwarantowanym przez ustawę o prawach konsumenta oraz inne akty prawne.
  6. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, przykładowo:
  1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu,
  2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
  3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  1. Konsument może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
  2. Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  3. O zmianie Regulaminu zarejestrowani Pacjenci zostaną poinformowani przy użyciu adresów e-mail nie później niż na 14 dni przed wejściem w życie nowych postanowień Regulaminu.

ZAŁĄCZNIK NR 1

DO REGULAMINU

 Miejscowość, data

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Nr. zamówienia

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy nr ……………….., zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru  ……………………………………………

Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:

……………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………….

podpis konsumenta

Umów się na wizytę stacjonarną na medyczną marihuanę